Cvijet koji mirise na Ljubav – Zana Koljić

I like this one!!!

Kutija ljubavi

auriga-zvezda4
   Samo za Kutiju ljubavi, govori Zana Koljić :
Sjećanje je plod osjećanja i razuma koja ravnopravno prihvataju Prošlost dajući joj pravo da se pojavi u Sadašnjosti. Zato,njegujte svoju Ljubav i osjećanja prema partneru i svima koje volite. Sjetite se i onih starih ljubavi,nasmiješite se,nazdravite, oprostite i krenite dalje jer treba biti čovjek. Opraštajte i naučite reč “Oprosti”.Volite i budite vrijedni ljubavi !
   ********************************************************************************************************************************

“ Cvijet koji mirise na Ljubav”

mujer_triste

Zovem se Sjeta. Čežnja je sinonim za moje biće-naizgled formiranu ličnost i odraslu ženu, ali u srži sam samo majski jorgovan i lijepa sam dok se proljeće gnijezdi u zelenilu mojih očiju. Nemam trnje. Nisam otrovna, ali ni to ne znači da sam krhka osim da sam nježna. Svaka moja latica je moja vrlina koja se pretvara u manu od iskvarenog ljudskog dodira. Da,to je otrov. Operi ruku prije nego što me otrgneš i ne poklanjaj me svakome. Čudan…

View original post 208 more words

Leave a Reply

